Харесайте фейсбук страницата РУМЪНСКИ ФУТБОЛ. Така ще се информирате на всеки час какво се случва на север от Дунав. @ Това е един уникален проект, който се прави за вас!

петък, 27 ноември 2015 г.

Янко Ваташки отвлякъл терориста от Франция!

Всички се питат - герой ли е Янко?
Родният кримигерой Янко Ваташки, който лежа 8,5 години в затвора за отвличане на арабина от Йордания Мохамед Атти, е на път да стане международен герой, след като стана ясно, че именно чужденецът, който навремето отвлякъл Янко Страшилището е един от атентаторите в Париж. „Всеки ден” научи, че арабинът, който преди време бе похитен от пернишкия здравеняк е с липсващи пръсти, защото участвал и в други атаки в Европа.
Той е обучен в Ислямска държава на тероризъм, точно след като уж е бил освободен от Янко Ваташки.

В България пък Атти се е занимавал с дрога. Янко Ваташки пък пред медията ни скромно отрича да е отвличал терориста. „За първи път видях арабина Мохамед Атти в Софийски градски съд , когато талибанинът беше дошъл в съда да търси справедливост и стоеше изправен в залата, запомних думите на съдията, който с голямо съчувствие се обърна към него и му каза: „ Седнете г-н Атти , седнете ... Вие видимо сте много изстрадал от случилото ви се....“ Каква ирония на съдбата ! А сега постоянно се намира някой да ме пита , истина ли е ,че арабинът за който ти дадоха седем години, бил един от терористите във Франция. На всички отговарям ,че не е истина , защото за този терорист не ми дадоха седем години ,а осем и половина....!!!”, казва с ирония пред „Всеки ден” Янко Ваташки.

 „Отделно ме държаха два месеца и двадесет и осем дни над присъдата ,за да ми бъде направена демонстрация на беззаконна власт . Във връзка със случилото се мога да кажа ,че бях въвлечен в цялата тази история без да съм имал влияние за случващото се.След моето завръщане от морето и включването на телефона си получих обаждане от непознат номер. Беше бивш до тогавашния момент мой приятел, който ми каза: „ Колега , отвлякохме арабина...“ Замислих се първоначално за какъв арабин говори. И какъв е този непознат телефонен номер ,от който ми се обажда. Попитах го какъв е този номер , от който ми звъни. Каза : „това е телефона на арабина ,че на моя му падна батерията „.Прецених ,че се набърквам в нещо ненужно, което не искам и му отговорих : „ Тъп боксьор , от какви телефони ми звъниш !
„За тези думи лежах в затвора осем години и половина. И научавам ,че докато някаква заблудена власт раздава възмездие , за което лежа в затвора , за някакъв талибан , който е произвеждал синтетични наркотици, които е можел да даде и на моите деца , се е може би финансирал от подобни неща , подготвяйки се за този ден , да участва в касапницата във Франция”, каза Янко Ваташки.

 Сега всички се питат герой ли е Ваташки, след като според прокурорите е отвлякъл толкова опасен терорист. „Всеки ден” се опита да научи дали терористът Атти е останал жив след атентата в Париж, такава информация обаче все още няма. Вероятно той е един от загиналите убийци на Ислямска държава. /в-к "Всеки ден"

Няма коментари:

Публикуване на коментар